Organizacja pracy Starostwa

  1. zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa,
  2. obsługa Zarządu – prowadzenie zbioru aktów prawnych wydawanych przez Zarząd Powiatu,
  3. prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
  4. zapewnienie prawidłowej obsługi interesantów przez Starostwo,
  5. organizacja i nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem „Dziennika podawczego",
  6. organizacja obiegu dokumentów oraz obiegu informacji
    - między poszczególnymi wydziałami,
    - między Starostwem a interesantami,
  7. nadzór, koordynacja i kontrola rozpatrywania skarg, wniosków i listów,
  8. wykonywanie zadań związanych z wyborami:
    - samorządu terytorialnego,
    - referendum lokalnego,
  9. prowadzenie kancelarii ogólnej,
  10. prowadzenie archiwum zakładowego,
  11. prowadzenie rejestrów:
    - zarządzeń Starosty,
    - umów,
    - porozumień,
    - kontroli prowadzonych w Starostwie i jednostkach podległych,
  12. opracowywanie sprawozdawczości dotyczącej zadań wydziału oraz sprawozdawczości obejmującej swoją problematyką urząd jako całość.

Prowadzenie rejestrów

  1. Rejestr zarządzeń Starosty
  2. Rejestry umów i porozumień z organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego, podmiotami
  3. Rejestr upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Starosty
  4. Rejestr upoważnień do kontroli prowadzonych w Starostwie i jednostkach podległych
  5. Rejestr skarg i wniosków
  6. Rejestr uchwał Zarządu Powiatu Tatrzańskiego

Prowadzenie spraw pracowniczych

  1. racjonalne gospodarowanie etatami i funduszem płac Starostwa,
  2. prowadzenie akt osobowych pracowników oraz kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu,
  3. aktualizacja dokumentacji związanej z zatrudnieniem,
  4. przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz przejściem na rentę i emeryturę,
  5. przygotowywanie dokumentacji dla ZUS, rachuby płac i Zakładowej Komisji Socjalnej,
  6. prowadzenie spraw socjalnych pracowników Starostwa oraz niektórych jednostek organizacyjnych na podstawie porozumień,
  7. zapewnienie prawidłowych warunków pracy, bhp i p. poż.,
  8. egzekwowanie dyscypliny pracy w Starostwie,
  9. prowadzenie dokumentacji związanej ze sposobem dokonywania ocen pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
  10. prowadzenie spraw związanych z naborem na stanowiska urzędnicze,
  11. koordynacja spraw związanych ze szczegółowym sposobem przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę,
  12. koordynacja prac nad regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych oraz prac związanych z jego zmianami,
  13. opracowywanie regulaminu pracy urzędu,
  14. prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia,
  15. prowadzenie spraw praktyk uczniów i studentów,
  16. prowadzenie spraw związanych z odznaczeniami,
  17. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy dotycząca zatrudnienia osób w ramach programów aktywizacji zawodowej bezrobotnych.

Sprawy obywatelskie

  1. Wydawanie zezwoleń na sprowadzanie zwłok lub szczątków ludzkich z obcego państwa do Polski
  2. Biuro rzeczy znalezionych

Podkategorie